Hambatan Minda...

melihat keajaiban sekeliling dan mengenal isi hati…

4/20/2009 12:44:00 AM

Majalah Solusi

Dihantar oleh thoyyibah

Ketika saya pergi ke pesta buku baru2 ini, rakan saya telah memperkenalkan saya dengan majalah ini.. tampak menarik kulitnya.. jadi saya membeli 2 isu.. isu ke2 dan isu ke6 (isu terbaru).. di rumah, saya membelek2 majalah ini.. saya melihat senarai kolumnisnya..memang nampak sangat mantap.. harap majalah ini dapat menjadi solusi kepada semua permasalahan sosial, agama, ekonomi dan peradaban pada masa kini.. tahniah kepada telaga biru.. dan tahniah juga kepada ustaz pahrol md. juoi selaku ketua editor..

Di sini saya bariskan senarai kolumnis majalah solusi:
  1. Ustaz Pahrol Mohd. Juoi
  2. Dato' Dr. Hj. Mohd. Fadzilah Kamsah
  3. Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood
  4. Ustaz Hj. Zahazan Mohamed
  5. Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman
  6. Dato' Dr. Mahmood Zuhdi
  7. Hj. Muhammad Zakaria
  8. Saudara Rohidzir Rais
  9. Saudara Jaafar Saleh
  10. Ustaz Hasrizal Abdul Jamil
  11. Ustaz Ahmad Husni
  12. Ustaz Badli Shah Alauddin
  13. Dr. Irfan Khairi
  14. Saudara Ahmad Fadzli Yusof
  15. Ustaz Fadzli al-Yamani
  16. Hj. Ahmad Salim Omar
  17. Saudari Rashidah Mustafa
  18. Ustaz Azrul Adlen Abd Aziz
  19. Ustaz Ghazali Ibrahim
  20. Ustaz Mohd Nizam Abd Kadir


solusi

0 Komen:

Post a Comment